منتدي النجوم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اطلب واتمنى "اى فيلم كارتون اى فيلم عربى او اجنبى بأذن الله هاجيبه لكم "

3 مشترك

اطلب واتمنى "اى فيلم كارتون اى فيلم عربى او اجنبى بأذن الله هاجيبه لكم " Empty اطلب واتمنى "اى فيلم كارتون اى فيلم عربى او اجنبى بأذن الله هاجيبه لكم "

مُساهمة  نور العيون الثلاثاء يونيو 03, 2008 12:34 am

انا عملت الموضوع ده علشان اعضاء منتدانا الجميل ما يتعبوش فى البحث عن اللى هما عاوزينة انتوا اطلبوا بس وانا انفذ اى فيلم تحبوا انه يكون موجود عندنا اطلبوه وانا هاجيبه هاستنى طلباتكم لانى هابقى سعيده وانا باجيب لكم اللى انتم عاوزينه
نور العيون
نور العيون
عضـــ نشيــط ــــــو
عضـــ نشيــط ــــــو

انثى
المدينة : القاهرة

اطلب واتمنى "اى فيلم كارتون اى فيلم عربى او اجنبى بأذن الله هاجيبه لكم " Empty رد: اطلب واتمنى "اى فيلم كارتون اى فيلم عربى او اجنبى بأذن الله هاجيبه لكم "

مُساهمة  mazake الأربعاء يونيو 11, 2008 12:39 am

اول حاجة احب ان اشكراك على الموضوع والحقيقة كنت بدوار على فيلم مولد يا دنيا بتاع محمود ياسين وعبد المنعم مدبولى
mazake
mazake
المشرف العام
المشرف العام

ذكر
المدينة : القاهرة

اطلب واتمنى "اى فيلم كارتون اى فيلم عربى او اجنبى بأذن الله هاجيبه لكم " Empty رد: اطلب واتمنى "اى فيلم كارتون اى فيلم عربى او اجنبى بأذن الله هاجيبه لكم "

مُساهمة  عاشق الخيال الأربعاء يونيو 11, 2008 9:01 pm

نور العيون كتب:
انا عملت الموضوع ده علشان اعضاء منتدانا الجميل ما يتعبوش فى البحث عن اللى هما عاوزينة انتوا اطلبوا بس وانا انفذ اى فيلم تحبوا انه يكون موجود عندنا اطلبوه وانا هاجيبه هاستنى طلباتكم لانى هابقى سعيده وانا باجيب لكم اللى انتم عاوزينه

والله يا نور تسلم ايدك وفكره حلوه
وانا معاكي
عاشق الخيال
عاشق الخيال
مدير المنتدي
مدير المنتدي

ذكر
المدينة : القاهره

https://47ob.yoo7.com

مُساهمة  عاشق الخيال الأربعاء يونيو 11, 2008 9:02 pm

mazake كتب:اول حاجة احب ان اشكراك على الموضوع والحقيقة كنت بدوار على فيلم مولد يا دنيا بتاع محمود ياسين وعبد المنعم مدبولى
سيتم البحت عنه
ولكنه مش مشهور اوي
عاشق الخيال
عاشق الخيال
مدير المنتدي
مدير المنتدي

ذكر
المدينة : القاهره

https://47ob.yoo7.com

- مواضيع مماثلة